تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا

دسته بندي : مهندسی » مهندسی صنایع
دانلود تحقیق با موضوع تاريخ هاي شمسي در پريماورا،
در قالب word و در 50 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
يكي از روشهايي كه مي توان تاريخها را در Microsoft Project به صورت شمسي نمايش داد با استفاد از Macro مي باشد . 
در اين روش بايد برنامه اي با فرمت Visual Basic كه تاريخ ميلادي را به شمسي تبديل نمايد وجود داشته باشد و اين برنامه به صورت يك ماجول در برنامه تعريف شود و با استفاده از يك ماكرو اين ماجول را روي يكي از فيلدهاي انتخابي اجرا نمود. 
در ادامه به توضيح اين روش خواهيم پرداخت 
نخست از بخشهاي Tools> Macro > Visual Basic Editor را انتخاب نماييد . در قسمت چپ صفحه با زدن كليك راست Insert > module را انتخاب نماييد. پس از ايجاد ماجولي به نام module1 فايلي كه در اينجا مي باشد را در اين ماجول كپي نماييد . سپس مجدداً ماجول جديدي ايجاد و پس از ايجاد module2 فايل ديگري را از اينجا در اين ماجول كپي نماييد. پس از اين مراحل به شكل زير باشد .
اين ماجولها ماكرويي را به نام shamsi_date بوجود مي آورند كه با اجراي اين ماكرو تاريخهاي شمسي به ترتيب زير در ستونهاي Text1 و Text2 كپي ميگردند. تاريخ شروع شمسي در Text1 و تاريخ پايان شمسي در Text2 كه جهت رویت تاریخ های شمسی می بایست این دو ستون کنار ستونهای دیگر اضافه گردند ، بدين ترتيب پس از هر بار تغيير مي بايست اين ماكروی Shamsi_date را اجرا نماييد. نتيجه اين عمل در شكل زير قابل مشاهده مي باشد . البته مي توانيد نام ستونها را به shamsi Start Date و Shamsi Finish Date تغيير دهيد. در صورت وجود هر گونه سئوال يا مشكل مسئله را در انجمن مطرح فرماييد.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی صنایع

تعداد مشاهده: 641 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:331 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 50 صفحه، قابل ویرایش.